sobota, 18 sierpnia 2012

Dziś przychodzę do Was z czymś całkiem nowym! Tak się złożyło, że razem z Sis się ostatnio mobilizowałyśmy na wzajem. No i z tej mobilizacji (i nie tylko, ale o tym to już za dużo pisania ;)) wyszły moje własne, prywatne tła do scrapbookingu ;) Są mega niebieskie i dlatego nazwałam je 'In Blue'. Ambitnie ;) Początkowo inspiracją miała być szkoła, ale po chwili ten mój błękicik przestał kojarzyć mi się ze szkolnym mundurkiem ;) Dlatego zostało 'In Blue'. Taaaa-raaaaa!




No i żeby wypróbować potencjał wyrobów stworzyłam digi scrapa. Oprócz tła wykorzystałam kilka kawałeczków autorstwa Marisy Lerin.Ale już pracuje nad tym, żeby stworzyć własną kolekcję 'wzorków' i nie korzystać z cudzych. Póki co jednak 'Girls...':


Pozdrawiam słonecznie i weekendowo :D

2 komentarze:

  1. piekne papiery:-) uzywasz ich tylko jako digi papierow czy tez wydrukowalas??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam ich jako digi, ale można je też wydrukować :)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane