sobota, 7 kwietnia 2012

Chciałam mieć swoje pisanki w domu. Chciałam nawet iść na łatwiznę i coś kupić gotowego, ale nic mi się nie podobało, a jeszcze pogoda nie była zakupowa... No to kupiłam takie białe jajeczka i okleiłam je różnymi papierkami... To moje pierwsze dzieła i są trochę niezdarne (nie znam się na decoupage'u :/), ale mi się podobają i razem z drewnianymi kwiatuszkami kupionymi gdzieś, kiedyś tworzą kolorową ozdobę kuchennego okna.


A teraz idę szybko się  szykować do rodzinnych obrządków wielkanocnych ;)

4 komentarze:

  1. jajeczka piękne!!
    Spokojnych świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) może nie jest to szczyt sztuki zdobniczej, ale takie moje... :)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane