sobota, 10 marca 2012

Bardzo lubię dawać prezenty, a jeszcze bardziej lubię je dostawać ;) Szczególnie te takie niespodziankowe :) Ostatnio przyszła do mnie duża koperta od Sis. Pierwsza reakcja? Jak dzieciok potrząsałam kopertą i słuchałam co jest w środku, macałam i oglądałam na wszystkie strony ;) Aż w końcu otworzyłam i co?! I dostałam różne kolorowe papiery i takie tam inne do tworzenia własnych kartek. Już nie będę musiała drukować papierów, jak ostatnio, przynajmniej przez jakiś czas ;) A oto, co było w środku... :)



Jeszcze raz dziękuję Sis. :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że niespodzianka się udała i czekam, co z niej powstanie :)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane